Hur blir jag kund?
Om du är intresserad av att bli kund hos oss kan du kontakta oss på Tel: 0706-16 83 99, Mail: kontakt@hjortsbergsstad eller via formuläret.
Vad är det som ingår vid städning?
I tjänster kan du läsa mer om vad som ingår. Du kan även kontakta oss så berättar vi mer.
Om man behöver ändra eller avboka städning?
Detta meddelas per telefon minst två dagar innan inplanerad tid för att vi ska kunna lägga om schemat. Om en avbokning sker senare än 24 timmar före bokad tid, debiteras kunden med en del av kostnaden för tjänsten.
Vad händer om personalen gör sig illa hos mig?
All vår personal är försäkrad under arbetstid samt på väg till och från arbetet.
Vad händer om något går sönder?
Hjortsbergs Städ och Hemservice har försäkring som täcker eventuella skador som vår personal orsakar.
Använder ni er av nöjdhetsgaranti?
Ja, om du inte är nöjd med städningen lämnar vi nöjdhetsgaranti som innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Tänk på att kontakta oss så att vi kan åtgärda det som blivit fel då det är viktigt för oss att ni som kunder bli nöjda.
Hur arbetar ni med trygghet och säkerhet?
Vi har fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och andra personliga uppgifter.
Hur betalar jag?
Fakturering sker i efterskott en gång per månad. Betalningsvillkor är 20 dagar från fakturadatum.